Flying^cow

Flying^cow
Love this pic at the 1st sight... This flying cow flies to look for it's dreams & hope... I hope one day, I'll be able to fly and find my freedom & dream too...

Tuesday, September 10, 2013

09 09 13 Happy 21st month anniversary! :)

九月九日代表长长久久。
这一天也是我们的第21个月爱情跑道。

在这21个月里,
风风雨雨,
大风大浪,
甚至海啸我们都经过了。

但是,
我们坚持了我们的旅程,
我们爱的旅程,
永不放弃的旅程。







我记得你时常握着我的手,然后说:
“爱人,我要永远牵着你的手,
一直牵到老后,我都还要牵。”

我当时虽然口中是说,“真的咩?”
但是我已经甜在心里,
因为我也希望我们能像九月九日一样,
和你长长久久,永不分离。

我很开心今天你所送给我的礼物,
我都会好好的珍惜它们,
就如永远珍惜你一样。

Love you always, my dearie Kin Wah *hugz and kisses!*





No comments: