Flying^cow

Flying^cow
Love this pic at the 1st sight... This flying cow flies to look for it's dreams & hope... I hope one day, I'll be able to fly and find my freedom & dream too...

Wednesday, January 4, 2012

Love can conquer everything



爱,在两位决定要长相思守的路上,是真的真的很重要的。
有爱,什么都行;
没有爱,就万万不能。 

有一句说的好,
将来会怎么样,未来是什么样,谁知道呢,
再怎么想也是想不透的,
也该坚定的决定下来了,
一旦决定,就坚定信心。

我本来因为一些挫折和障碍就想把这份爱让出去,
很感谢我的另一半的不离不弃,
而且在他百忙之中还浪费他宝贵的时间。
一直安慰我,安抚我,让我对我们之间更有信心。
我先前的想法真的很愚昧,
爱不是物品,不是说能施舍就能施舍的。。。

我很感谢上帝,
在我挣扎时,
通过圣经告诉了我们这一章。。。
 

“爱是坚忍的,仁慈的;有爱就不嫉妒,不自夸,不骄傲,不做卤莽的事,不私,不轻易动怒,不记住别人的过错,不喜欢不义,只喜爱真理。爱能包容一切,对一切有信心,对一切有盼望,能忍受一切。爱是永恒的。”--《新约.哥林多前书13:4-8》


 4 Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. 5 It does not dishonor others, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. 6 Love does not delight in evil but rejoices with the truth. 7 It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. (1 Corinthians 13:4-7)


我们一定会互相扶持,互相勉励,一起为我们的未来好好面对现有的重重障碍。
我相信,我们的爱,一定可以胜任一切。
God bless us... :)



No comments: